زیرنویس

به نام آنکه نوشتن را آموخت...

زیرنویس

به نام آنکه نوشتن را آموخت...





چرا اینجوری ام؟ یعنی از بچگی همینجوری بودم.

یک عالمه حرف برای گفتن دارم و نمی توانم بگویم.

و حالا مدت هاست که می خواهم بنویسم اما تا به نوشتن می رسم، قلمم خشک می شود.

انگار حسی از درون به من می گوید: چه فایده؟ چه سود؟ از گفتن و نوشتن!

حرف تا وقتی حرف است که نگفته بماند. وقتی بر زبان آمد، باد هواست!

...

حالا تکلیف من چیست؟ نگفتنم یک درد است و گفتنم دردی مضاعف!!

...

دلم برای همه ی خوبانی که زمانی دوستم داشتند تنگِ تنگ است...

...


و درد نام دگر من است!

فاطمه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی